Vi vet sedan tidigare att skepparna i vårt nätverk och medarbetarna på kundtjänst är något utöver det vanliga när det gäller kunskap och serviceanda. Men det är alltid extra roligt när det uppmärksammas av våra nöjda kunder.
Sjöassistans i Båtliv 5/2017
Hem » Nyheter » Nyheter från Sjöassistans » Sjöassistans i Båtliv 5/2017
Dålig Kundtjänst – En Kostsam Fälla för Företag
Konsumentverkets senaste rapport visar en tydlig trend – bristande kundtjänst kostar både pengar och förtroende. Under 2023–2024 hanterade myndigheten över…
Läs mer här
Skillnad på Assistans och Bogsering
Sjöassistans – Mer Än Bara Bogsering När vi säger "Sjöassistans" så tänker de flesta båtägare "bogsering av båt", men sanningen…
Läs mer här
Nytt samarbete – Safety & Navigationsgruppen
Sjöassistans och Safety & Navigationsgruppen inleder ett samarbete för att ge båtägare ännu bättre förutsättningar att känna sig trygga på…
Läs mer här